Tema: Re: OT: peticija
Autorius: Caponi
Data: 2015-08-15 01:29:58
"For example John Smith" <For.example@John.Smith> wrote in message
news:mqldf0$agg$1@trimpas.omnitel.net...

> Nepraleisiu progos pasakyti, kad nežiūriu ir aš, o ir aplinkiniai kaimynai
> nežiūri.
> Kad mažai kam jis įdomus, tai parodė LT vykęs pasaulio čempionatas prie
> kelis metus.

Nu nu - zmones tukstanciais "peticijas" pasirasineja del tokiu smulkmenu,
kaip komentatorius, o tu "mažai kam jis įdomus" :-)

Beje, jei rimtai, tai konkreciau gali ivardint ka ir kokiu budu parode LT
vykes Europos cempionatas (kaip prie neziurincio nesikabinesiu del
"Pasaulio")? Nes kiek as pamenu, tai susidomejimas Lietuvoj buvo didelis
(beje, netgi per draugiskas varzybas arenos buna pilnos), nebent tu turi
omeny, kad i vidury darbo dienos vykusias kokias UK-Lenkija rungtynes
ziurovai nelabai susirinkdavo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/