Tema: Re: peticija
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-31 11:43:25
Mat mano rasliava nepretenduoja i oficialu rasta (lygiai taip ir tavo
pakeverzojimai newsuose) ir sveplas rasymas tokiais atvejais gal ir nera
sveikintinas dalykas, bet tai ne klaidos, skirtingai nuo "oficialios
peticijos".
Beje, o rimtai yra tikinciu, kad tokie pirmoko lygio pakeverzojimai kazkur
Enterneto platybese kam nors idomus, apart to pakeverzojimo autoriaus ir
keliasdesimties neturinciu ka veikt pasirasinetoju? :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/