Tema: Re: OT: peticija
Autorius: Caponi
Data: 2015-08-17 17:38:27
Lozes bent Siemens arenoj priklauso (yra isperkamos, pvz., metams) tam
tikroms kontoroms ir ten patekt galima tik su atitinkamos kontoros kvietimu,
nepriklausomai nuo iprastu vietu uzimtumo. Jei Teo valdzia nusprende, kad i
varzybas turi buti kvieciami klientai pagal kazkokius kriterijus - tai ir
vyksta. Jei zmonos darboviete kviete savus darbuotojus - situacija
analogiska.
Taigi, isvados neteisingos, jei domina, pasieskok koks buvo varzymu
lankomumas - kai zaisdavo LT rinktine, visos vietos +/- budavo uzimtos

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/