Tema: Re: peticija
Autorius: apchy
Data: 2015-07-31 11:48:06
man tai isvis juokas ima... pries koki 10 metu ir daugiau etalonas buvo
kunigelis, dabar petrauskas
bet koks bebutu komentatorius kiekvienais metais ji visi peikia ir sako, kad
va uzsieni arba rusijoj komentatoriai TAI!!!!

"Caponi"  wrote in message news:mpfcfd$3oe$1@trimpas.omnitel.net...

Mat mano rasliava nepretenduoja i oficialu rasta (lygiai taip ir tavo
pakeverzojimai newsuose) ir sveplas rasymas tokiais atvejais gal ir nera
sveikintinas dalykas, bet tai ne klaidos, skirtingai nuo "oficialios
peticijos".
Beje, o rimtai yra tikinciu, kad tokie pirmoko lygio pakeverzojimai kazkur
Enterneto platybese kam nors idomus, apart to pakeverzojimo autoriaus ir
keliasdesimties neturinciu ka veikt pasirasinetoju? :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/