Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-01-13 11:31:21
2015-01-13 10:52, spakainas rašė:
> Ten kažkaip turi būt HDMi su arc (audio return channel) - tipo su
> grįžtamu ryšiu kad telikas grotų per resyverį. Kabelius, žinoma,
> pigiausius pirkai?

Kabelis, nezinau, gal pigiausias, bet su "paauksuotais ?" galais.

TV jau viskas perziurejau, o resyveryje dar kazkokiu audio keiksmazodziu
liko. Reikes rasti laiko ir labiau isigilinti. Keista tik tai, kad
resyveris turi mygtuka TV, o signalo nepagauna.

Beje, vienas zmogus jau bande padeti:

RESYVERIS: Yamaha RX-V677
http://europe.yamaha.com/en/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v677_g/?mode=model

TV: PHILIPS 55PFL6008