Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-12-12 13:56:25
2014-12-12 10:23, spakainas rašė:
> O kalibraciją padarei? Uždės vatos ant aukštų, bet nuims baubimą.

Kalibracija atlikau. Bet jis turetu reguliuoti tik garso stipruma, nes
muzika bandziau klausyti su visokiais surraundais ir rock'ais, bet
apsistojau prie 7.1 stereo be jokiu efektu. Skamba koloneles be jokiu
abejoniu geriau, negu buciau pirkes komplekta uz 2,300 litu. Leidziant
nei per tyliai, nei per garsiai tai galima sakyti ir idealiai. Tik tas
idealumas baigiasi prie kokiu -25dB. Bet ir cia pasididinti galima
nusipirkus dar viena komplekta koloneliu, nes yra 2 laisvi kanalai uz
kuriuos permokejau 1,200 litu, lyginant su Yamaha 377 modeliu

Bet aukstadaznis garsiakalbis tokios pacios kokybes kaip ir pigioje
sistemoje. As gi sumokejau lyg ir apie 6,500 litu. Bet noreciau manyti,
kad CodeC'as tuom ir yra teisus, kad reikala gadina pasyvus koloneliu
filtrai.

Beje, daznai garsa "pagerinu" kazkokiu mygtuku ant pulto, kuri radau tik
neseniai, nes pultu nesinaudojau.