Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: pininfarina
Data: 2015-01-12 15:40:49
Su aliuku tokio efekto neisgausi, cia, manau, rimtesnes chemijos vartojimo
pasekmes :)

"Velnias"  parašė naujienų news:m8vt1o$2uq$1@trimpas.omnitel.net...

Svytas konkrečiai turi savo antrininką audio grupse... čia net gerai aliuko
pripyškinus būtų sunku tokį minčių srautą sugeneruoti.... :)))

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:m8vntm$vkp$1@trimpas.omnitel.net...

2015-01-05 09:37, Masala rašė:
> Ka isigijai, pasipasakok :)

Per iseigines atsitarabaninau antra sub'a is sunaus. 380w warfendale
sub'a uz 3,500 litu. Mano Magnat'as kainavo lyg ir 800 litu. Taip
padaryti mintis kilo, nes klausnatis rock'o priimtinas Yamahos garso
lygis yra apie -15dB, o uzdejus Led Zepellin III, neatsimenu pavadinimo,
vienoje dainoje zemadazni nenutrukstama gausma priimtinai atkuria prie
-25db. Sunaus sub'as su juom susitvarke prie -15db. Taigi, sunus labai
nusivyle savo sub'o skambejimu mano name. Uzdejome DJ Aligator su jo
sub'u skambejo gerai. Su Magnat'u, kaip ir didziaja dauguma tokios
muzikos, klausytis galejome nustate 0...+5dB. Kuris sub'as geriau
skambejo? Magnatas skambejo minkstai, o nuo sunaus sub'o dundejo ir
grindys. Gal kam nors ir patinka pri kokiu nors aplinkybiu...
Aejuose sub'use 30cm garsiakalbiai, Magnat,as su fazes inventoriumi
uzpakalyje, o sunaus be jo, galsiakalbis nukreiptas i grindis ir dedes
turis kelis kartus didesnis.
Manau, kad prie mano 5.1 komplekta reiketu padaryti 5.2 Tuomet
klausantis muzikos butu 2.1 ir 2.1 ir nererikalingas centras. Dabar
turiu 2.1 ir 2.0. Pridejus dar viena sub'a gal LEd Zep... zemadazni
gausma galima bus pakesti ne prie -25db, o prie -20 ar net -15dB?