Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-01-13 07:32:19
2015-01-12 16:04, Signalizacija rašė:
> Maladiec, kad savikritiškas.

Suteikiu proga pasitaisyti ir pakartosiu ta pati klausima:

Gal galetum man, kaip komikui paaiskinti kodel rusiskas 30cm
garsiakalbis 8GD-1 yra 8 vatu galingumo, tokio pacio dydzio mano
Magnat'o sube jau 100 vatu, o sunaus warfendale'e 380 vatu.
Visi sie garsiakalviai yra zemadazniai.

Galiu ukiskai papasakoti ka del garsiakalbiu diametru kalba nepripazinti
saltiniai del kuriu siokio tokio autoriteto neabejoju. Kai muzikos
parduotuveje ziurinejau monitorius ir sakiau, kad man Yamahos nereikia,
nes jos galingumas yra 2 kartus mazesnis, negu... Tai tos parduotuves
savininkas trap kitko uzsimine, kad ju diametrai tokie patys. Ka tai
reiskia paliko pasidometi paciam, nes eidamas pro sali net nesustojo.
Todel teko man paciam atsakyma susirasti PRIPAZINTUOSE saltiniuose.