Tema: Re: patarkit biudzetini varianta garso aparaturos namuose.
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-12 10:35:53
> Beje, visi gauti patarimai man nuejo suniui ant uodegos, nes niekas taip
> ir neispejo, kad koloneliu fazes invertorius PRIVALO buti priekyje, o ne
> uzpakalyje.

Nebūtinai. Viskas labai priklauso nuo kolonėlės konstrukcijos teisingumo,
pastatymo patalpoje (pvz. nestatyti kolonėlių kampuose, neįkišti į likusį
tarpą tarp sekcijos ir sienos kampe, arba neduok dieve kolonėlės bent per
keletą cm išlys iš už sekcijos "linijos" :D, ir t.t.)

> kad sub'o statymas prie sienos nieko gero nezada

:D. Šiaip tai pirma rekomenduojama subo statymo vieta ir yra prie sienų
susikirtimo taško, t.y. kažkuriame kampe ... Ir tik joje nepasiteisinus,
tada užsiimti paieška geresnio subo pastatymo taško.