Tema: Re: Aliuminis, titanas ir berilis :)
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-19 23:03:52
On 2014.11.19 21:59, Icetom wrote:

> Tai dėl to aišku. Tie kamertonai kuo įdomus, kad gražiai parodo apie
> medžiagų skirtumus.

viens parase nesamone, kitam jau aisku. lochas tu esi, ir dar tuo
didziuojiesi.
aukstadazniai rezonuoja ten, kur jiem nieks neleidzia dirbt - 1-2khz
pagrinde. ziuri knyga, matai spyga, kam dar metai tuos pdf, kad
protingesnis atrodytum?

> Ar tikrai? Mano ausys sako ką kitą kai palygini, pvz. tokius pat
> Focal'su su aliumininiu ir beriliniu aukštadažniu. Turėjau kažkada tokią
> progrą - Focal Electra 1007S vs Electra 1007 Be. Skirtumai akivaizdūs
> aukšto dažnio atkūrime buvo - ten kur aliuminiai jau dešimtą prakaitą
> liejo, beriliniai toje pat įrašo vietoje tik apšilinėjo.  Na gal ir

iki kiek celsijaus susilo? kuris rugstesnis buvo?

> opiumas liaudžiai :).
>
> Manai tokie gamintojai kaip Revel. Magico, TAD, Focal šiaip sau naudoja
> berilinius aukštadažnius?

ne siaip sau. tam kad tokie kaip tu turetu apie ka seiletis.