Tema: Re: Aliuminis, titanas ir berilis :)
Autorius: Kesha
Data: 2014-11-19 22:32:15

> Va čia gali rasti info apie Focal aukštadažnius fizikai-ekspertai. Aš,
> kadangi botanikas, tai ausimis pasikliauju:
> http://www.focal.com/en/index.php?controller=attachment&id_attachment=4288

aš ne fizikas-ekspertas, o tik studijavau kažkada fiziką ;)
o pasižiūrėjus į grafiką ir atmetus visokius nusistatymus ir pan., kas
man gali pasakyti frequense response/impendance grafiko dažninės skalės
pabaigos reikšmę, lyg ir gaunasi 13kHz, tai visų pirma keista, kad
neužrašyta (nors galima ir pasiskaičiuoti), o antra, kur reikšmė nuo 13
iki 20? ir trečia, o kur gi rezonansas ant 300-500 Hz, o tai pagal
lenko matavimus, ten turėtų būti tokie neblogi kalneliai...
asmeniškai nesu klausęs berilinių tweeterių, todėl gal ir skamba jie
gerai, tačiau bandyti pagrįsti jų skambėjimo kokybę tokiais, kaip to
lenko testais, tai jau visai kas kitą.