Tema: Re: Aliuminis, titanas ir berilis :)
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-19 21:59:56
> Tomai, juk aukštadažnis dirbt pradeda nuo kelių tūkstančių hz, rezonuoja
> tik prie kelių šimtų.

Tai dėl to aišku. Tie kamertonai kuo įdomus, kad gražiai parodo apie
medžiagų skirtumus.

> Realiai šituo aspektu berilis nė kiek negeresnis už aliuminį, titaną,
> šilką ar popierių - visi jie vienodai NEREZONUOJA prie savo darbinių
> dažnių.

Ar tikrai? Mano ausys sako ką kitą kai palygini, pvz. tokius pat  Focal'su
su aliumininiu ir beriliniu aukštadažniu. Turėjau kažkada tokią progrą -
Focal Electra 1007S vs Electra 1007 Be. Skirtumai akivaizdūs aukšto dažnio
atkūrime buvo - ten kur aliuminiai jau dešimtą prakaitą liejo, beriliniai
toje pat įrašo vietoje tik apšilinėjo.  Na gal ir opiumas liaudžiai :).

Manai tokie gamintojai kaip Revel. Magico, TAD, Focal šiaip sau naudoja
berilinius aukštadažnius?