Tema: Re: Aliuminis, titanas ir berilis :)
Autorius: Kesha
Data: 2014-11-19 22:32:50

> Tai dėl to aišku. Tie kamertonai kuo įdomus, kad gražiai parodo apie medžiagų
> skirtumus.

> Ar tikrai? Mano ausys sako ką kitą kai palygini, pvz. tokius pat  Focal'su su
> aliumininiu ir beriliniu aukštadažniu. Turėjau kažkada tokią progrą - Focal
> Electra 1007S vs Electra 1007 Be. Skirtumai akivaizdūs aukšto dažnio atkūrime
> buvo - ten kur aliuminiai jau dešimtą prakaitą liejo, beriliniai toje pat
> įrašo vietoje tik apšilinėjo.  Na gal ir opiumas liaudžiai :).

pagal tokį pasakymą gaunasi, kad pvz. aliumininis sunkiai atkuria
10kHz, o berilinis lengvai? ar kaip čia? t.y. ką reiškia - dusta?

> Manai tokie gamintojai kaip Revel. Magico, TAD, Focal šiaip sau naudoja
> berilinius aukštadažnius?

Šiaip ne šiaip, lyg kažkas ir deimantinius naudoja... šiaip nepigus tas
berilis, gal todėl ir naudoja... beje naudoja lydinį, nes pats grynas
berilis lyg ir toksiškas, ir prie to kažkaip keistai skamba to lenko
svaičiojimai dėl heksagoninės berilio kristalo gardelės, nes jei būtų
grynas, tai turėtų įtaką, o kai lydinys tai ten jau ne viskas taip
gražu...