Tema: Re: FM radio kokybe
Autorius: andreika
Data: 2013-10-01 11:26:45
Šitoj vietoj stabtelėjau. Gerb. Rimas, čia ne į temą klausimas, bet - ko
vis dėlto nori?
LRT "intelektualias pievas" jungi iškart nx, so prieš akis iškart
nevalingai stojasi standartinio "tūgalyšokci" runkelėlio tipažas (sorry,
be jokio ketinimo įžeist sakau, rimtai). Tada teškiat, kad ir kita
barikadų pusė su powerhitais, nineties'n'shit - vapščie debilams.
....Dalinai sutinku, žinoma:) Bet ar neskamba iš tikro šiek tiek
senmergiškai tas neapsisprendimas savo paties prioritetuose?:) Jei
neteisingai patraktavau - atsiprašau a priori.