Tema: Re: FM radio kokybe
Autorius: [mikro]
Data: 2013-09-02 22:40:46
o siaip idomu, koki softa/technika radio stotys naudoja? nu manau vistiek
yra kazkas tokio +/- populiaraus, nejau ten kiekviena stotis naudoja kazka
labai skirtingo, siaip googlinant, gi nera to softo tokiems reikalams marios
prirasytos...
gal yra zinanciu cia?

"Virgis"  wrote in message news:l02p3i$jgm$1@trimpas.omnitel.net...

2013.09.02 13:43, Tomas rašė:
> Sveiki,
>
> Gal cia yra tikrai zinanciu zmoniu del lietuvoje (pvz Vilniuje)
> transliuojamu FM radio stociu kokybes? Kokia kokybe lyginant su
> skaitmeniniu formatu jos atitinka (kbps)? Nes pvz buvau labai maloniai
> nustebintas pasijunges sena Denon FM tiuneri ir lyginant tu paciu stociu
> internetine transliacija... Tiesa, kompe kol kas tik integruota Realtek

Sveiki,
senais laikais Lietuvos radijas grodavo 256 kb/s MP2 failus. Buvo
naudojama Studer aparatūra bei programinė įranga (užtai ir formatas
MP2). Studijose stovėdavo hardwariniai kompresoriai, bet jie buvo
naudojami labai saikingai. Dabar greičiausiai viskas pasikeitę, bet
tendencijos, manau, liko panašios. Užtai ir kokybė pakenčiama. Kai
leisdavo jazz'ą per LR3, skambėdavo visai padoriai :)

Virgis