Tema: Re: FM radio kokybe
Autorius: [mikro]
Data: 2013-09-02 22:37:25
bet tas pats ziniu radijas, seniau (pusmtis atgalios) grojo normaliau, dabar
bl kazkoki limiteri jie pakure, kai kalba - tai bala nemate, bet kai uzgroja
kasnors (o jie groja pakankamai sena muzika ir dar ir yrasai kartais
nekokie) tai tas limiteris tiesiok pykint pradeda, pulsacijos iki negaliu:)

On 2013-09-02 19:08, AS wrote:

>"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
>
>Kaip bebutu, bet kazkaip del idomumo pasijungiau vasara toki senovini
>Nakamichi tiuneri, ir jis mane truputi nustebino. Teigiamai.

Junk ką nori, bet per mūsų stotis tai tik reklamą ir pliurpalus turi visą
dieną klausyt. Todėl aš klausau arba žinių radiją, arba internetines
stotis, kur nėra debiliškų pokalbių laidų ir reklamų visą dieną.