Tema: Re: FM radio kokybe
Autorius: Evaldas
Data: 2013-09-02 16:11:55
Negroja radijos kokybiskai,  aisku kokybe skiriasi ir tikrai LRT kokybe geresne uz komerciniu stociu. Nes anos taupo viska, tame tarpe ir rysio kanalo "ploti" (is studijos i siustuvus perduodama LRTC, TEO, Omnitel ar kitais nuomotais rysio kanalais).
Gal kas pasikeite per 10 metu, bet anksciau signalas dar ir daugybe kartu iki siustuvo budavo konvertuojams is skaitemninio i nalogini, vel i skaitmenini, tada prie siustuvo vel i analogini ir tik tada i antena. Kas is jo lieka nesunku suprasti.