Tema: Re: FM radio kokybe
Autorius: [mikro]
Data: 2013-09-03 10:15:12
nu tai tarp visokiu laidu vienas kitas muzikinis intarpas buna, kad ir tame
paciame ziniu radijuje, tai negi kaip asilas ir junginesi cia, jei po 5 min
vel bus idomi laida. o tie intarpai su savo kompresingu iki neglaiu ir
pykina.

On 2013-09-02 22:37, [mikro] wrote:
>bet tas pats ziniu radijas, seniau (pusmtis atgalios) grojo normaliau,
>dabar
>bl kazkoki limiteri jie pakure, kai kalba - tai bala nemate, bet kai
>uzgroja
>kasnors (o jie groja pakankamai sena muzika ir dar ir yrasai kartais
>nekokie) tai tas limiteris tiesiok pykint pradeda, pulsacijos iki negaliu:)

Per žiuniu radija ar lrt aš klausau tikrai ne muziką :) kai paleidžia grot
savo intelektualias pievas aš iš kart jungiu nx. Tada iš idėjos turėčiau
jungt muzikines stotis, bet, kad jos pagrinde skirtos debilams kaip ir
dauguma lietuviškų tv. Vienžo...