Tema: Re: Yamaha RX-V673 ar Denon AVR2113?
Autorius: Icetom
Data: 2013-01-17 00:57:27
>As irgi taip galvojau - bet klausyti AM radijos kokybe nu neveza niekaip.

:D . Aš jau senai sakiau, kad iki tam tikros kainų kategorijos tie
resiveriai apskaičiuoti veikti smagiai TIK SU įjungta sukalibravimo programa
(YPAO, MCACC, Audyssey).

>Pradzioje taip ir tikejausi - va turiu resyveri, turiu 2 prie jo daugmaz
>derancias koloneles

To gali tikėtis tik kai klausysi per 6-8 k Lt AV resiverį ir tai dar
negarantuoju, kad tau bus pakankama kokybė.

>Vis ruosiuosi is smalsumo uzsukti

Rekomenduočiau paklausyti ir Denon, Marantz bei Anthem resiverių.