Tema: Re: Yamaha RX-V673 ar Denon AVR2113?
Autorius: Icetom
Data: 2013-01-11 22:36:42
>Čia tik tamstai nevaldo, nes neturi supratimo apie parametrinį ekvalaizerį

Taip, nesuprantu, neturiu pakankamai žinių, todėl ir pasirinkau, mano
nuomone, geriausią automatinio sukalibravimo programą sutinkamą masinės
gamybos resiveriuose . Man užtenka ir video sukalibravimo... Visuos
resiveriuose žemą dažnį galėsi pareguliuoti tik iki apie 60 Hz su PEQ, o kur
dar 20-60 Hz ruožas? Va čia ir yra Audyssey MultEQ ir Anthem ARC privalumas.

Nusipirkus Yamaha ar Pioneer lieka du keliai:
- pirktis Antimode gaminį (gal rinkoje ir daugiau tokio tipo gaminių
atsirado, nesidomėjau), mokintis dirbti su nemokama RAW programa ir
nusipirkti pakankamo tikslumo mikrofoną
- pirktis žemo dažnio kolonėlę su integruotu geru EQ.
Kiek naudotojų perkančių resiverį už 2 k Lt norės daryti tokį žingsnį? Kas
pirks topinius modelius, tai gal ir ryžtųsi, bet vėl gi kam apsikrauti
papildomais, laidais, dėžutėmis ir pan. kai tai iš karto galima turėti
viename gaminyje? O jei dar paskaičiuot kiek tada atsieis papildomai tas
antimode su mikrofonu...
Antimode kainos:
http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/secTD47wbtyhPs/?ObjectPath=/Shops/vlsi/Categories/DSPeaker/Antimode

>Kitas dalykas, ar pats taip ėmei ir viską su ne Denon resyveriais
>nuodugniai pabandei, palyginai, kad taip drąsiai švaistaisi nuomonėm.

Taip, labai nuodugniai nagrinėjausi apie pusmetį visų gamintojų sprendimus.
Buvau perskaitęs visų topinių gaminių naudojimo vadovus ir pan. Po visos
šios analizės pasirinkau Denon.

>Net gerai suprantančiam iš nuotraukų būtų sunku ką nors normaliau pasakyti,
>o čia tik pyst ir viskas kaip ant delno

Taip ir maniau, kad bus šis klausimas. Palieku pačiam nuspręsti, tik
primenu, kad Denon ir Marantz tam pačiam koncernui priklauso:

AVR-3313 viduriai: http://www.areadvd.de/hardware/2012/denon_avr3313.shtml
Marantz 7007 viduriai:
http://img2.magnus.de/Marantz-SR-7007-ES-f937x562-ffffff-C-18bc7917-64913616.jpg

Denon DBT3313:
http://www.hdfever.fr/wp-content/uploads/2012/09/Construction-Denon-DBT-3313UD.jpg
Marantz UD 7007:
http://www.i-fidelity.net/uploads/pics/Marantz_UD7007_offen.jpg

Va kur Marantz labiau padirbėję (skiriasi), tai tik turbūt su AV8801
pradiniu- procesoriumi. Be je, pirmas Marantz su XT32 versija. Bet vis tiek
man rodos padaryta AVR-4520 pagrindu, nes ir nugarinės AV8801 labai jau
panaši į AVR-4520:
Marantz AV8801:
http://us.marantz.com/Assets/Images/Products/AV8801/AV8801_1.png
AVR-4520:
http://www.avsforum.com/t/1368799/when-do-the-2013-denons-come-out-any-new-features-we-should-expect/1590#post_22346847

Va šitas Marantz, jei gerai padirbėjo su maitinimu ir pan., tai jau gali
kokybiškiau skambėti nei AVR-4520.

>Kita vertus, nuo kada stiprintuvui ar namų kino resyveriui nesvarbi
>analoginė dalis, net jei signalas iš skaitmenos per DAC'ą paduotas,

Common, kalbant apie AV resiverius už 1,5 - 2 k Lt? Kiek ten naudotojų prie
tokio resiverio jungs prie analoginių išvesčių?