Tema: Re: Yamaha RX-V673 ar Denon AVR2113?
Autorius: psw
Data: 2013-01-12 17:33:01

> [...]
>
> Nusipirkus Yamaha ar Pioneer lieka du keliai:
> - pirktis Antimode gaminį (gal rinkoje ir daugiau tokio tipo gaminių
> atsirado, nesidomėjau), mokintis dirbti su nemokama RAW programa ir
> nusipirkti pakankamo tikslumo mikrofoną
> - pirktis žemo dažnio kolonėlę su integruotu geru EQ.
> Kiek naudotojų perkančių resiverį už 2 k Lt norės daryti tokį žingsnį?
> Kas pirks topinius modelius, tai gal ir ryžtųsi, bet vėl gi kam
> apsikrauti papildomais, laidais, dėžutėmis ir pan. kai tai iš karto
> galima turėti viename gaminyje? O jei dar paskaičiuot kiek tada atsieis

Džiaugiuosi, kad pavyko rasti sau geriausią, tik nereikia tai
pateikinėti, kaip absoliučiai geriausio, nes net ir tavo mylimuose
forumuose daug Audyssey naudotojų teigia, kad geriausiai Audyssey veikia
Off režimu, o MCACC naudotojai labai džiaugiasi galimybe pačiam
pasikoreguoti automatinio kalibravimo rezultatatą, ko Audyssey neturi -
arba naudoji arba ne. Nesiimsiu spręsti kuri kalibravimo sistema yra
geresnė, visos jos atlieka savo darbą naudodamos skirtingą DSP
programavimą, matavimo signalus, skirtingus matavimus ir matavimų
apdorojimo būdus. Namų kino garsui, priklausomai nuo patalpos paruošimo,
kalibravimas kartais reikalingas, betskirtingose aplinkose gali duoti ir
naudos ir žalos.
Dėl žemo dažnio valdymo Pioneer/Yamaha turėtojam nereikia nieko pirkti,
nebent su galva susipyktų, nes, bent Pioneer žemiausias EQ reguliavimas
su 63Hz centriniu dažniu vyksta ~(30-100)Hz juostos plotyje. Kita
vertus, nežinau ką ten žemiau (40-60)Hz reguliuoti, jei žinai,
paprotink, tik savo mintimis. Bent parašyk, jei sugebėsi, ką iš viso
tavo geriausia kalibravimo sistema žemuose dažniuose reguliuoja ir kas
po to gaunasi.
Pamiršęs esmę, labai sureikšmini autokalibravimą, pagal tavę gaunasi,
kad pas moterį svarbiausia dideli papai, todėl pasirinkai su
didžiausiais, nes pas kitas, niekas daugiau nesiskiria ir neturi
reikšmės - nu kiek yra tokių, kuriem reikia, kad būtų ir "graži, ir
protinga". :))

> Taip, labai nuodugniai nagrinėjausi apie pusmetį visų gamintojų
> sprendimus. Buvau perskaitęs visų topinių gaminių naudojimo vadovus ir
> pan. Po visos šios analizės pasirinkau Denon.

Tavo beveik visos tiesos paremtos internetinėm teorijom, bet jei turėsi
progos, pabandyk praktiškai ir kitus gamintojus. Po 3-4 bandymų, jei tik
sugebėsi atsikratyti šališkumo, daug teorijų sugrius.

> Taip ir maniau, kad bus šis klausimas. Palieku pačiam nuspręsti, tik
> primenu, kad Denon ir Marantz tam pačiam koncernui priklauso:
>
> AVR-3313 viduriai: http://www.areadvd.de/hardware/2012/denon_avr3313.shtml
> Marantz 7007 viduriai:
> http://img2.magnus.de/Marantz-SR-7007-ES-f937x562-ffffff-C-18bc7917-64913616.jpg
>
> Denon DBT3313:
> http://www.hdfever.fr/wp-content/uploads/2012/09/Construction-Denon-DBT-3313UD.jpg
>
> Marantz UD 7007:
> http://www.i-fidelity.net/uploads/pics/Marantz_UD7007_offen.jpg

Iš nuotraukų matau tik struktūrinius panašumus tarp Denon ir Marantz
aparatų, nu ir ką?
Kažkoks atskirų gabalų unifikavimas ir apsikeitimas idėjomis kai abu
gamintojai priklauso tiem patiem savininkam yra neišvengiamas, bet dėl
to gaminiai netampa vienodais, nebent visą valdžią koncernę gautų vyr.
finansininkas.
O tamsta genijus, jei iš tokių nuotraukų gali apie kokybę spręsti.
Plačiau ir konkrečiau tas įžvalgas aprašyk, tai tikrai paprašysiu autografo.

> Common, kalbant apie AV resiverius už 1,5 - 2 k Lt? Kiek ten naudotojų
> prie tokio resiverio jungs prie analoginių išvesčių?

Garso stiprinimo traktas bet kuriam stiprintuve, išskyrus impulsinius,
yra analoginis, nesvarbu, ar signalas stiprinimui bus pateiktas iš
analogino ar iš skaitmeninio šaltinio, tik pastarojo signalas prieš tai
namų kino resyveryje dar bus pakeistas į analoginį, o po to stiprinamas.
Impulsinius stiprintuvus, plačiąja prasme, irgi galima vadinti
analoginiais. Analogas valdo. :)