Tema: Re: Yamaha RX-V673 ar Denon AVR2113?
Autorius: zZz
Data: 2013-01-16 16:11:35
O ten dar kažką reguliuot reikia? ;-) Jei rimtai, tai mano rankos toliau nenuėjo: RX-V663; bass ir tremble 0 (default +3 berods buvo); scenos 5.1, stereo ir radija; pakeltas garso lygis kairiam ir centriniam kalaše. Tas Crossover - kur sub'as vs kiti kalašai? Tada įjungta ir atsukta kažkur ties 120 Hz.