Tema: Re: reikia stiprintuvo...
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 21:14:20
On 01/05/2012 09:08 PM, Dainiushas wrote:
> o grįžai, faina :)
>
> Nu tai vat, tu viską ir pasakei - kad tau reikia patrolint o ne
> padiskutuot. Tai matyt užtai ir taip gaunasi. Tuo labiau - va šiandien,
> pusę autos'ų nx išsiuntinėjai, debilais išvadinai.... ir dar paskui
> jautiesi, kad tave kažkas siuntinėja. Psichologas.

o dabar nueik ir pasiziurek kiek kartu buvau pasiustas as ir kiek kartu
pats ta padariau. dar atkreipk demesi, kad realiai nei vieno
nepasiunciau. rasiau ironiskai, gal izeidzianciai, bet tik ANTRAS.
visada. tu ta padarei pirmas. so? kuris cia trolina ir siuntinejasi?

> Beje, kaip matau - stiprintuvo veikimo taip ir "neperkandai".....

matytojau tu, tai ateisi i normalu foruma?