Tema: Re: reikia stiprintuvo...
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 16:57:44
On 01/05/2012 04:45 PM, Dainiushas wrote:

> kartais ir pasimokyt reiktų.... nes praktika be žinių anksčiau ar vėliau
> nuveda į niekur.

blogai kai zmones mokslu vadina wikipedios skaityma. tu tiek pasimokyk
kiek as, tikrai neberashinesi tokiu nesamoniu.

> na, tai kad tu per begalinį norą pasirodyt kietesniu net nesugebi
> paskaityt kas parašyta :). Diskusija gi prasidėjo ir vyko apie tavo
> teiginį, kad AB klasėj visada išėjime turėsi laiptuotą signalą. Kas yra,

bet diskusija susideda is atskiru teiginiu, ar ne?

> švelniai sakant, netiesa. Apie abu pečius vienu metu čia jau tavo
> liguistos interpretacijos.

atmazke, melas. tavo stilius - priminus konkrecia tavo nesamone, pasakyt
kad tave ne taip suprato, kad diskusija buvo ne apie tai, kad tai nebuvo
svarbu ir t.t. arba dar paprasciau - kiaules akis isstacius aiskint kad
taip isviso nerasei. ka tu tuo ir kam bandai irodyt? tai puikiai zinai
ka pats rasei ir kad as supratau teisingai. ir kaip tu atrodai mano akyse.

beje, tavo nuostabai, VISUOSE ab klases stiprintuvuose isejimas
'laiptuotas'. tik ne as kaltas, kad tu tai super primityviai supranti.
tau turbut 'laiptas' turi but mazu maziausiai per puse skopo ekrano?
kitaip jo nera? davai rimtai - elektronika.lt sukurk tema: crossover in
class AB - myth and must die. toliau prasom destyti: jo ten nera, nes...

> Beje, aš nesiginčiju, aš diskutuoju ir kalbuosi. Bet vat yra tokių kaip
> tu, ateina kaip kiaulės ir diskusiją paverčia beprasmiu ginču apie tai
> kieno ilgesnis....

nu taip, troliam labai nepatinka jiems priestaraujanti tiesa, pateikta
su irodymais ir argumentais. troliai megsta kai diskusijoj dalyvauja
nieko nesuprantantys lochai ir troli laiko dievu, nes jis skaite
wikipedia. cia kaip sventa rasta panasiai.