Tema: Re: reikia stiprintuvo...
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-05 16:23:46
Codec'ai, tavo žinios tokiais trupiniais. Viena frazė teisinga, kita
frazė teisinga, o sudėt visko į krūvą, gaut visumą ir suprast kaip
veikia įrenginys, tu nepajėgi.

Sugebėsi man paaiškint, kam stiprintuve reikia, kad abu tranzistoriai
būtų visą laiką atidaryti? Beje, iš tavo parašymo matau, kad net, arba
neįdėmiai skaitei ką aš tada rašiau, arba nesupratai, arba nenorėjai
suprast.