Tema: Re: reikia stiprintuvo...
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-05 16:45:34
> cia sau, sau taikyk... as i visuma su lituokliu sudedu :D

kartais ir pasimokyt reiktų.... nes praktika be žinių anksčiau ar vėliau
nuveda į niekur.

> haha - keiti tema? ne apie TAI buvo diskusija. as gan tiksliai
> pakartojau tavo teigini. o tu visad taip - parasai nesamone iki galo
> nedaskaites wikipedijoj, poto jau vartai kad tai nelabai ir svarbu,
> svarbu kas kita, kad tave netaip suprato, kad tu suklydai ir t.t. ir
> pan. as tau trumpai sakau: tu teigei, kad abu peciai niekad nebuna
> uzdaryti AB klasej. taskas. tai nx taip rasei, jei dabar teigi, kad

na, tai kad tu per begalinį norą pasirodyt kietesniu net nesugebi
paskaityt kas parašyta :). Diskusija gi prasidėjo ir vyko apie tavo
teiginį, kad AB klasėj visada išėjime turėsi laiptuotą signalą. Kas yra,
švelniai sakant, netiesa. Apie abu pečius vienu metu čia jau tavo
liguistos interpretacijos.

> apskritai nesvarbu ir nereikia, kad abu peciai butu atidaryti? cia siaip
> sau, tarp kitko paminejai?:) taip parasei, nes daskaitei iki tos vietos
> kur raso apie ramybes srove ir bias'inima. dabar jau vartai, kad tai
> nesvarbu ir to nereikia. bet as to taves neklausiu ir niekad neklausiau.
> poto jau paskaites toliau, pradejai aiskint kaip stebuklinas isradimas
> NGR viska sutaiso. tai kas cia trupina, a?

ar tikrai buvo parašyta, kad _viską_ sutaiso? :)

> [...]
> ir taip visose temose, apie viska. elektronika, audio, foto, auto,
> statyba - visur viska zinai, is kitu zvengi ir vaizduoji protinga.
> bediskutuodamas paskubom vartai wikipedia ir ieskai argumentu. as tau
> aiskinu kad tu esi shudmalys. kad tavo toks budas - visada primest
> protinga ir iki paskutiniuju vartytis bilekokiom atmazkem. kol tema
> siaip patrolinimas apie nieka, nematau nieko bloga, nes ir pats
> patrolinu, bet tu rimtu veidu pisi prota ten, kur viso labo skaitei
> kelias eilutes internete. apgailetina, ir tiek.

O tu dar ir psichologas per internetą, ne tik afigienas elektronikas,
programuotojas ir dar bala žino kas :).
Beje, aš nesiginčiju, aš diskutuoju ir kalbuosi. Bet vat yra tokių kaip
tu, ateina kaip kiaulės ir diskusiją paverčia beprasmiu ginču apie tai
kieno ilgesnis....