Tema: Re: reikia stiprintuvo...
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 16:35:42
On 01/05/2012 04:23 PM, Dainiushas wrote:
> Codec'ai, tavo žinios tokiais trupiniais. Viena frazė teisinga, kita
> frazė teisinga, o sudėt visko į krūvą, gaut visumą ir suprast kaip
> veikia įrenginys, tu nepajėgi.

cia sau, sau taikyk... as i visuma su lituokliu sudedu :D

> Sugebėsi man paaiškint, kam stiprintuve reikia, kad abu tranzistoriai
> būtų visą laiką atidaryti? Beje, iš tavo parašymo matau, kad net, arba
> neįdėmiai skaitei ką aš tada rašiau, arba nesupratai, arba nenorėjai
> suprast.

haha - keiti tema? ne apie TAI buvo diskusija. as gan tiksliai
pakartojau tavo teigini. o tu visad taip - parasai nesamone iki galo
nedaskaites wikipedijoj, poto jau vartai kad tai nelabai ir svarbu,
svarbu kas kita, kad tave netaip suprato, kad tu suklydai ir t.t. ir
pan. as tau trumpai sakau: tu teigei, kad abu peciai niekad nebuna
uzdaryti AB klasej. taskas. tai nx taip rasei, jei dabar teigi, kad
apskritai nesvarbu ir nereikia, kad abu peciai butu atidaryti? cia siaip
sau, tarp kitko paminejai?:) taip parasei, nes daskaitei iki tos vietos
kur raso apie ramybes srove ir bias'inima. dabar jau vartai, kad tai
nesvarbu ir to nereikia. bet as to taves neklausiu ir niekad neklausiau.
poto jau paskaites toliau, pradejai aiskint kaip stebuklinas isradimas
NGR viska sutaiso. tai kas cia trupina, a?
tavo tokiu va pavieniu teiginiu kaip daviau pvz uztenka suprast, koks tu
'shustras' specas ir kiek tu supranti. skaityt wikipedia zinok visi
sugeba. beda, kad tu gincyjiesi su tais, kurie tai praktiskai isbande ir
bandai aiskint kaip tu viska geriau zinai, nes wikipedijoj skaitei.
ir taip visose temose, apie viska. elektronika, audio, foto, auto,
statyba - visur viska zinai, is kitu zvengi ir vaizduoji protinga.
bediskutuodamas paskubom vartai wikipedia ir ieskai argumentu. as tau
aiskinu kad tu esi shudmalys. kad tavo toks budas - visada primest
protinga ir iki paskutiniuju vartytis bilekokiom atmazkem. kol tema
siaip patrolinimas apie nieka, nematau nieko bloga, nes ir pats
patrolinu, bet tu rimtu veidu pisi prota ten, kur viso labo skaitei
kelias eilutes internete. apgailetina, ir tiek.