Tema: Re: Laidai kolonëlëms: 1.00, 1.50mm^2?
Autorius: Icetom
Data: 2011-12-08 13:21:14
> bet kur nors lempinej sistemoj, su kokiais nors reikliais Triangle TZ
> aukstadanziai.. oh jee.. :-)

Tai tada triangle problema - reikia juos keisti, o ne laidų, tiksliai
perduodančių "informaciją" :-). Pažįstu vieną žmogų, kuris kaip ir lempinėje
sistemoje naudoja blue heaven kolonėlių laidus ;).

> AVD konfiguracijoje kimberiai ten nelabai ir reikalingi

Pala, pala.  AVD sistema, kuri buvo tada naudojama, kaip aš sakau yra
didelės skiriamosios gebos. Todėl kokių laidų "testavimui" tokia sistema
pats tas ;).