Tema: Re: Laidai kolonëlëms: 1.00, 1.50mm^2?
Autorius: eMJei
Data: 2011-12-08 12:52:49
On 2011.12.08 12:20, Icetom wrote:

> Nežinau, negirdėjau aš ten jokio performanso iš to kimberio. Ten
> greičiau Skoda buvo, nei Ferari.

kaip tik ir girdejai performanca, tik gal ne vietoj:) Kaip sakant
vaistas stiprus, kaip ir kiti hiend kabeliai, tik reikia naudoti ir
dozuoti tinkamai. TC8 labai gerai gesint ikyrokus aukstadaznius,
paniveliuot garsa, suteiktu naturalumo, komfortabilumo. Select 1030
naudoti vokalistu gerkliu gydymui, balsas toks silkinis pasidaro, lyg uz
lango ne -2 o +30 butu :))

> Pasižiūrėk Nordost naujų bluehaven kainas;) . Ta pati situacija ... :(

chrien suprasi ka jie ten padare, paeme Bluehaven ir is jo pasidare visa
gama kabeliu (nuo heimdall i virsu niekas neliesta), tai ir kainose cia
sunku susigaudyti. Bet 2x2m nebera po $469, bet rodo kazka $499, tai ne
toks ir stiprus didinimas?? kur tu kainas ziuri?