Tema: Re: Laidai kolonëlëms: 1.00, 1.50mm^2?
Autorius: eMJei
Data: 2011-12-08 11:12:22
Yra kultiniai Kimber produktai, kaip vz TC8 koloneliu kabeliai, ar Black
pearl serija tarpblokiniu KS 1030.

Kimber Select 1030 yra pirmasis kabelis kuris sakyciau atvere duris i
kabeliu skirtumu pasauli :)

O skirtumas tarp Select 1030 ir kokio nors Nordost Frey... tai
testarossa vs bentley...

Kimberis cia pries kelis metus stipriai didino kainas.. tai dabar jos
mano nuomone labai nekonkurencingos.. bet cia kita tema..