Tema: Re: Laidai kolonëlëms: 1.00, 1.50mm^2?
Autorius: Icetom
Data: 2011-12-08 12:20:49
>Yra kultiniai Kimber produktai, kaip vz TC8 koloneliu kabeliai, ar Black
>pearl serija tarpblokiniu KS 1030.

Padaryti kultiniai "iš lūpų į lūpas" ir apžvalgų dėka. Bet kai praktiškai
paklausai... Tie TC8 ir buvo girdėti. Ta pati situacija man asmeniškai.
Primenu, nesu specas kalbant apie analoginių laidų garso įtaką, bet užteko
keletas sekundžių nuomonės susidarymui.

>O skirtumas tarp Select 1030 ir kokio nors Nordost Frey... tai testarossa
>vs bentley...

Nežinau, negirdėjau aš ten jokio performanso iš to kimberio. Ten greičiau
Skoda buvo, nei Ferari.

>Kimberis cia pries kelis metus stipriai didino kainas.. tai dabar jos mano
>nuomone labai nekonkurencingos.. bet cia kita tema..

Pasižiūrėk Nordost naujų bluehaven kainas;) . Ta pati situacija ... :(