Tema: Re: Laidai kolonėlėms: 1.00, 1.50mm^2?
Autorius: Icetom
Data: 2011-12-06 12:33:37
> bet garso prasme tai as ten nieko nemaciau kad kas skirtusi nuo paprasto
> vario is senuku.

Na iki senukų lygio no name nenusileisčiau. Skaičiau ne kartą skundžiantis,
kad po kokių metų tokie laidai būna oksiduojasi kur nors vidury laido. Manau
Tasker vis tik patikimesnis gamintojas atrodo, nei koks sss laidas.

>Tokioje sistemoje tie keli simtai litu uzmesti ant kito komponeto duoda
>didesne itaka, pvz +300 Lt CD grotuvui, ar +300 lt stiprintuvui.

Dėl tos pačios priežasties neimu Nordost Blueheaven kolonėlių laidų už 600
Lt, nes aš juos geriau skirsiu kolonėlėms ;).