Tema: Re: Tannoy HTS200
Autorius: Ernestas
Data: 2009-02-26 21:09:52
zinau, kad paciam teks rinktis, tik klausineju nuomoniu kad susiaurint
paieskos rata ir nelakstyt po visus salonus. Va taip jau kazkiek ir sumazejo
pretendentu ratas :)
O vienam salone tai is vis gerai patare: ai uz tokia suma imk koks pagal
dizaina grazesnis, nes siaip jie visi vienodi :) nu itariu kad tas
konsultantas yra audiofilas ir jam namu kino sistemos turbut yra blogis....