Tema: Re: Tannoy HTS200
Autorius: Velnias
Data: 2009-02-23 21:50:26
Sitoms kolonelems pilnai uztektu ir RX-V463. Belcanto salone prie Tannoy
koloneliu butent siulo Yamaha receiverius, tipo ju "charakteriai" sutampa :)
Pats turiu Yamaha RX-V463 + Tannoy Mercury MX2 lentynines + Yamaha centrine
ir galines + subas tai kaip ir susigroja man jos. Aisku muzikai iki idealo
toloka, kai kas labai neblogai skamba, kai kas prasciau, filmai viskas
puikiai.
Gaila nemaciau viso sito Tannoy komplekto - butu buve idomu isbandyt, gal
visai neblogas variantas kai visos koloneles vienos serijos.