Tema: Re: Tannoy HTS200
Autorius: Ernestas
Data: 2009-02-24 21:40:40
tas aparatas irgi yra mano ziurimu resyveriu sarase, nelabai trumpame :)
Pasiderejus manau ir pigiau galima ji pajamti, va draugas nad cd grotuvui be
labai ilgu derybu gavo >200 lt nuolaida, nors kaip Denonams tai nezinau,
visada reikia bandyti :)
na bet pradziai reikia apsispresti koki pirkti, t.y. gerokai pasiaurinti
sarasa, o cia tsakant kuo toliau i miska tuo daugiau m...., t.y. aparaturos.
Tsakant prapleciau savo akirati :) anksciau nelabai ka sakydavo tokie
pavadinimai kaip pvz. nad, hk, onkyo, cyrus, naim ir pan., nelabai ka sake
visokie terminai, kad ir tas audissey... Bet nuo to kolkas pasirinkimas dar
netapo lengvesnis, na o bet taciau iveiksime :)
Tiesa sakant ir iki siol man tie resyveriai dar nera visai aiskus, pvz. ar
yra kazkokie parametrai i kuriuos butina atkreipti demesi, na tipo tas l.
gerai, o jei maziau-daugiau tai jau gaidzys...

O tas Sony str-dg820 sugunde daugiausia tuom kad Lenkijoj galima gauti labai
gera kaina, +/-800 lt, ir turi hd kodekus, fm ir t.t., bet kaip tai geru
atsiliepimu kolkas apie ji negirdejau, beje rimtu argumentu irgi...

Taigi uztat esu ir toliau paieskuose-sprendimuose :)