Tema: Re: Tannoy HTS200
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-24 12:33:47
As tavo vietoj atkreipciau demesi i Denon AVR-1909.

Palaiko HD garso kodekus. HDMI naudojamas tik kaip repeateris, turi FM,
turi, visur forumuose, giriama Audissey MultiEQ kalibravima ir Audissey
Dynamic Volume (sako, kad gera f-ja ypatingai ziurint TV kanalus, kad
reklamos metu garsas nekauktu ;)). Galima LT nupirkti uz 1785 Lt .

http://www.hifipasaulis.lt/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=49&Itemid=51
http://www.eurobuitis.lt/index.php?id=79

Pagal mane aparatas pagal tavo poreikius ;)