Tema: Re: Tannoy HTS200
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-24 22:13:23
Tavo vietoj apsistociau prie Yamaha ir Denon. Pats esu uz Denon. Anot AVS
forums naudotoju:
- del HK daug nusiskundimu del surinkimo kokybes
- del Onkyo - megsta kaisti (t.y. reikia aplinkui daugiau vietos), bei buna
problemu su HDMI suderinamumu
- del Pioneer nezinau
- del Marantz, sunku kazka pasakyti. Marantz ir Denon priklauso tai paciai
grupei, bet Denon kazkaip daugiau naudingu savybiu turi man asmeniskai ir
kainos patrauklesnes.
Po tokio surusiavimo man labai lengvai lieka Yamaha ir Denon:) Nezinau, ka
ten daugiau galima ieskoti :) Eini, perklausai Yamaha 663/863 ir Denon
1909/2309 ir aisku ka imti pagal garsa;)

Pradziai gali nuo cia pradeti:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1050097
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=995796
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=795421

Naim, Cyrus daugiau specializuojasi stereo sistemose ir kainos prasideda ne
maziau 1000 EUR.

> tas aparatas irgi yra mano ziurimu resyveriu sarase, nelabai trumpame :)
> Pasiderejus manau ir pigiau galima ji pajamti, va draugas nad cd grotuvui
> be labai ilgu derybu gavo >200 lt nuolaida, nors kaip Denonams tai
> nezinau, visada reikia bandyti :)
nu nu, jei rasi kur pigiau, duok ir man zinia ;)

Tiesa nepamirsk, tam, kad veiktu HD garsas, turi naudoti blu-ray grotuva.
Geriausia pajungta per HDMI prie stiprintuvo.