Tema: Re: wharfedale evo2 40 koloneles
Autorius: Gintas
Data: 2009-02-12 23:58:16
as manau , kad reiktu klausyt tai, kas irasyta. Jei stereo-tai ir klausaisi stereo ijunges, jei filmas senesnis-klausaisi DD, jei naujas ir ant jo pazymeta DTS-tada atitinkamai ijungi DTS. Yra pardavinejami atsikiri garso procesoriai, prie kuriu gali panorejes prisijungti savo turima sistema (priekiui), o galui ir centrui ir subui-velgi nesudetinga dapirkt kazka. Amerikonai kazkad propogavo 6-kanalius stiprintuvus, mat tais laikais budavo populiarus pasyvus subai. Geras tam pavyzdys-Carver AV806x, kuri norit galima sukonfiguruoti i ivairu kanalu skaiciu.