Tema: Re: wharfedale evo2 40 koloneles
Autorius: AS
Data: 2009-02-12 22:19:12
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gn1tc9$385$1@trimpas.omnitel.net...
> Na ziurint filmus stereo (Dolby Suround rezime) kaip priekines koloneles
> aisku jos gerai pavaro - detalumas, efektu atkurimas ir pan. Taciau man
> truksta centro - aiskiems dialogams. Nes dolby suround kiek sumaiso
> dialoga su efektais ir ne visada taip aiskiai suprantama kas snekama nei,
> kad per centrine kolonele.

Visa ta beda IMHO buna, jei nera tikro koduoto surround garso. Daznai
klausomasi tiesiog stereo arba ir daugiau kanalu, kai tiesiog ant resiverio
nuspaustas mygtukas Surround. Tada visas garsas buna suveltas. Tiesa,
naujesniuose daugiakaliuose stiprintuvuose yra toks Dolby Surround II
rezimas, kuris anot reklamos ir marketingo, net ir is eilinio stereo padaro
erdvini garsa, bet visvien ne tas, kaip filmo dviejuose takeliuose
sukoduotas surround.