Tema: Re: wharfedale evo2 40 koloneles
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-12 21:30:17
Na ziurint filmus stereo (Dolby Suround rezime) kaip priekines koloneles
aisku jos gerai pavaro - detalumas, efektu atkurimas ir pan. Taciau man
truksta centro - aiskiems dialogams. Nes dolby suround kiek sumaiso dialoga
su efektais ir ne visada taip aiskiai suprantama kas snekama nei, kad per
centrine kolonele. Galinio suroundo - visokioms pralenkiancoms kulkoms:) Ir
aisku subwooferio  sprogimu ir pan. atkurimui :D

Rasau, nes filmus ziuriu per Logitech Z-5500 jau kokius 5 metus DD ar DTS
rezime. Ir tik nereikia man rasyti, kad dauguma filmu tera dvieju garso
kanalu irasai. Taip tai tiesa, bet galioja tik seniems ir mazabiudzetiniams
filmams.