Tema: Re: wharfedale evo2 40 koloneles
Autorius: new
Data: 2009-02-12 18:29:31
jo stereo, turiu viena netiketa atsiliepima:

ziurejau filma ir apakau - garso efektai nerealus, tikrai nesitikejau is
stereo tokio efekto !
teko klausyt ir 5.1 uz panasia i mano sistemos kaina, vienintelis ko truksta
manajai tai galinio garso, bet ji su kaupu kompensuoja priekis taip kad
 nuosirdziai patariu mest 5.1 pro langa :):)