Tema: Re: wharfedale evo2 40 koloneles
Autorius: Gintas
Data: 2009-02-12 22:12:45
Siaip Dolby Suround dekoderiai gerokai sudetingesni ir yra mananciu, kad "mielesni" ausiai. DTS atsirado norint atpiginti -atsirado skirtingu kanalu irasai, tad atkrito dekodavimas....
O centras ir galines turi buti visais atvejais
Ir dar-esu ciupinejes DeToma X501 garso dekoderi ir B&O AV7000. Pastarasis man mieliau tiko :) Na, bet aisku-cia skonio reikalas, plius nemazai  priklauso ir nuo filmu....Kazkaip buvau pradejes manyt-kad kuo filmas daugiau kompiuterizuotas, prikistas visokiu bajeriu-gal ir DTS geriau. Taciau, jei nori kiek senesni paimti ar kad ir paprasta CD su koncerto irasu paleisti-geriau DDS.