Tema: Re: Biwiring ar paprastas jungimas?
Autorius: offline
Data: 2009-02-09 23:09:14
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gmpk0e$8uh$1@trimpas.omnitel.net...
> Matai tavo kambarys zymiai didesnio ploto. Del lygiagretumo tai sutinku.
> Man pastacius suvedimu - kazkokia misraine isejo ir nesvarbu kiek toli nuo
> sienos, nebegali suprasti kas is kur skamba ir pan. Mano atveju netiko.

na manyciau plotas turetu pasijausti ant garso... nors fig znajet.

> :D Tai pas tave prabangus WC :)

nu jo. garsas atsispindi nuo sienos, eina kiaurai per pigias faneruotas
duris ir nuo plyteliu ten jau skamba skamba :)
galiu apsimest, kad specialiai tiap sugalvojau :)

> Kaip suprantu atspindziai nera gerai? Ar teisingai suprantu, kad nuo to
> kencia muzikine scena? Teks kilima kabinti ant sienos kaip sovietu
> laikais, dar toki kuo raudonesnio rasto :)

na atspindziai yra blogis. tikras audiofilas pas mane kambary numirtu is
kart nuo sirdies smugio :)
na bet nu.. kazkai mano skonis taip svelniai tariant priesingas raudoniems
kilimams ant sienu.. o baldus ir siena akustine medziaga klijuot.. nu ..
irgi kazkaip gaila pinigu :)