Tema: Re: Biwiring ar paprastas jungimas?
Autorius: offline
Data: 2009-02-09 17:50:28
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gmpiv2$7o6$1@trimpas.omnitel.net...
> Gerai, kai kazkas turi analogiskas sistema :) Nuraminai truputi. Mano
> atveju koloneles irgi panasiu atstumu nuo sienos. O gali priminti koks
> tavo kambario plotas?

kambarys apie trisdesimt kvadratu. jeiug tikliai tai atitrauktos nuo sienos
dvim penki ir trisdesimt kvadratu. bandziau eksperimentuot su statymu
lygiaigreciai ir su suvedimu i viena objekta priesias jas (foteli). kazkaip
pirejau isvados, kad gal lygiagreciai geriau.. nes geriau skamba visame
kambaryje.

> Taip pat suprantu, kad neskambes taip pat kaip salone, nes:
> - ten visada atitraukia bent metra nuo sienos
> - perklausos kambarys visas uzuolaidose ir pan.

na dle uzuolaidu tainebuciua toks tikras, geriua jau garso izoliacines
(garsa sugeriancios, neduodancios atspindziu sienu dangos).
o pas mane kambarys tiesiog sutvertas atspindziams.. gal todel tulike
garsiau skamba muzika nei paciam kambary :)