Tema: Re: Biwiring ar paprastas jungimas?
Autorius: offline
Data: 2009-02-06 14:48:40
aisku as kaip neaudiofilas gagliu gausiai klysti, bet tai nx RS6 pridedami
jumperiai? del pasityciojimo?
Prie Cyruso yra gamintojo BFA jungtys., niek oten nereikai pirkti.
netgi ir tarpblokini kabeli Cyrusas prideda, bet sita skirtingai nuo jungciu
rekomenduoja esant galimybei pakeisti i normalu.
nerekomenduotinu daliu keitimas mano nuomone yra panasus,  kaip koloneliu
perdarymas.. pagerint vargu ar pageres, bet pablogint tai galima drasiai :)
nors aisku kievienas savaip is proto eina :)