Tema: Re: Biwiring ar paprastas jungimas?
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-09 16:55:13
Nelabai spejau dar normaliai paklausyti:) Isvykes visai savaitei i Varsuva.
Be to lygtais kaip ir prasigroti reikia kolonelems kazkiek val. anot
pardaveju.

Pirmi trumpi ispudziai tokie: is karto reikejo uzkisti galines angas
(difuzorius?), kitaip kaip ir baubimas zemu girdejosi. Koloneles arti sienos
yra. Koloneles siek tiek pasukus i vidu - kaip ir atsiranda aidas ar kazkas
panasaus. Todel dabar palikes tiesiai pastatytas. Kambarys 18 m2.
Staciakampio formos. Paleidus Sade, truputi kaip ir baubimas zemu man
girdejosi. Nezinau, gal del to, kad neprasigrojusios, o gal del kambario.
Sakau gal per mazai turio kolonelems ;/  Kai grisiu is darbo galesiu
papaisyti isdestyma :)