Tema: Re: Biwiring ar paprastas jungimas?
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-09 18:01:18
Matai tavo kambarys zymiai didesnio ploto. Del lygiagretumo tai sutinku. Man
pastacius suvedimu - kazkokia misraine isejo ir nesvarbu kiek toli nuo
sienos, nebegali suprasti kas is kur skamba ir pan. Mano atveju netiko.
> kambarys apie trisdesimt kvadratu. jeiug tikliai tai atitrauktos nuo
> sienos dvim penki ir trisdesimt kvadratu. bandziau eksperimentuot su
> statymu lygiaigreciai ir su suvedimu i viena objekta priesias jas
> (foteli). kazkaip pirejau isvados, kad gal lygiagreciai geriau.. nes
> geriau skamba visame kambaryje.

Todel ir parasiau "ir pan."
> na dle uzuolaidu tainebuciua toks tikras, geriua jau garso izoliacines
> (garsa sugeriancios, neduodancios atspindziu sienu dangos).

:D Tai pas tave prabangus WC :)

Kaip suprantu atspindziai nera gerai? Ar teisingai suprantu, kad nuo to
kencia muzikine scena? Teks kilima kabinti ant sienos kaip sovietu laikais,
dar toki kuo raudonesnio rasto :)