Tema: Re: av resiveris + dvd grotuvas
Autorius: MAXX
Data: 2009-01-28 14:53:46
nu pabandysiu pareiksht savo nuomone... nenushaukit jei kam nepatiks... kiek
supratau sistemele pirma karta padoresne susiruoshes pirkt, pac esu shoodams
ishmetes daug pinigu, zhinau kad neklausysi, nes ir ahs neklausiau savo
laiku, bet pirk uzh tuos pinigelius STEREO... nu bet yra kaip yra :)

> 1. ar reikia pirkti brangu dvd grotuva su Dolby Digital, DTS ir pan
> sistemomis, jei stiprintuvas turi sias funkcijas ir atvirksciai ?

Chia kino sistemos, taip kad isheina  perki visitek daugiakanali receivery.
Visi turi receiveriai (5.1 7.1) turi  vidinius (geresnius ar blogesnius) DD
ir DTS. Kinui - pabarabanu, geresnis jis ten ar blogesnis, shnypsh ten ish
milijono koloneliu ir tiek. Manau skirtumo nepajusi, chia jau daugiau
koloneles ir garso stiprumas efekta duoda. Perki draiva su mintim, kad po
kurio laiko reiks pirkt dar viena :) pasens kodekai, avi dinix ir t.t.
Juolabiau kad melyne rejai arteja. ash paemiau filipsa uzh 250lt (hdm/usb)
ir patenkintas zhiauriai. Garsa leidzhiu per skaitmenini coxial'a, stiprekas
(denonas 7.1) pac pasigauna kas ten dts dd ar kita shnypshtimo mechnizmas.

P.S. kol mano stipras nusproges buvo garantiniam, pasiskolinau denon
AVR-2809 uzh daug pinigu... mano jaunysteje "ishreivintos" ausys skirtumo
nepajaute.

> 2. ar turi dideles reiksmes vidutiniu dinamiku skaicius koloneleje, 1,2,3
> ir kokios ?

:) kuo daugiau dinamuku, tuo garsiau... bet nebutinai kokybishkiau :) chia
abstraktu. Pasirinkau tanojaus merkurijus f3 ir labai patenkintas.

> 3. koks geresnis kabelis jungimui tarpusavyje: hdmi ar optinis?

kaip suprast tarpusavyje? stipralas-grotuvas? tada manau digital coxial.

> 4. topinis klausimelis, nemuskit, koki stiprintuva ir dvd rekomenduojat
> daugiau muzikos klausimui, biudzetas ~2500lt

Ash reklomenduochiau Denon AVR-1908 - 1650Lt + Philips DVP5990 - 259Lt =
1909Lt Telpi i biudzheta ir lieka CD GROTUVU I!!!.

CD/DVD pirkau denona DVD-1740, tai tas gaidys nei muzika normalia groja, nei
filmus rodo... ishsiardzhius, ishvis verkt norisi... NASH :) ir tai geriau
padarytas (mechanine puse). Nusitempiau i darba, "jei prireiks panaudosiu"
:)
Nupirkau sena techniksa uzh 100lt cd grotuva... dar ta ish senos
gvardijos... patenkintas iki negaliu...
 Best regards,

 MAXX
  Dodge Grand Caravan'02 3,3