Tema: Re: av resiveris + dvd grotuvas
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-27 19:51:46
Tai teisingai. Paskaityk dar karta mano sakinius. Pvz., klausiau Monitor
Audio BR1 - nera zemu visiskai. Pajunge suba, kaip ir geriau,. Bet tada
subas pradejo kaip ir uzgozti pacias koloneles. Nebepamenu kuris Denon
stereo stiprintuvas buvo pajungtas. Tada paprasiau pajungti Monitor Audio
RS1. Viskas atsistojo i savo vietas - muzika mano ausiai graziai skambejo.
Tikiuosi dabar suprasi, ka norejau pasakyti. Trumpai - gerai sukonstruotom
kolonelem subo nereikia, t.y. visame diapazone gerai atkurs.