Tema: Re: av resiveris + dvd grotuvas
Autorius: Velnias
Data: 2009-01-27 21:47:02
Turiu butent tokia Yamaha - su Tannoy Mercury F3 grindinem man nepavyko jo
sureguliuot, kad bosu pakaktu, tada emiau Tannoy lentynines ir sub'a. Filmai
viskas aisku gerai (yra ir centrine su galinem koloneles), bet muzikos
grojimas nedziugina. Direct stereo rezimas isvis nezinau kam skirtas, nes
nudusina garsa visai.
Kiek teko bandyti pigesniu receiveriu visi turejo ta pacia problema -
truksta bosu, jei nera atskiro sub'o. Todel is savo patirties tegaliu
patvirtini tai, kas cia jau buvo sakyta - jei labiau klausysi muzikos, imk
stereo stiprintuva ir dvi grindines koloneles - kokias, cia jau nuspresk
pats klausydamas. Tada muzikos grojimas tenkins, o filmai irgi bus gerai.